Nachtkerzen blühen im Dunkeln
A wildlife camera is set up in an allotment garden and observes events. By day and night, over weeks and months a collection of movements takes shape. Audiovisual recordings of different actors, both human and non-human, who come together in this microcosm, pass through it and alter it, leaving their mark and tracing out lines.