My Dear Lover
The story of a figure's yearning for touch and the impossibility of bringing that about. While one hand is trying to get into contact with the surface of an amorphous body, a voice in the off is reading a love letter. The longed for lover might well stand for an imaginary body, upon which insecurities around human / non-human as well as digital / analogue relationships are played out.