Mutiara, légende d'une perle
The fate of a grain of sand that became a pearl is the tale of an Indonesian man, orphaned at the age of 15, who worked for the benefit of his younger brothers and sisters and who, by dint of abnegation, became the biggest pearl producer on earth. Years and success haven’t altered Mister Gie. His company now employs 6'000 people, amongst whom are his own children who’ve got the ambition to surpass this paternal figure. But in order to succeed him, the “King of pearls” expects them to acquire two essential values: empathy and generosity.