Musica in pillole
A young girl is listening to music as she rides her bike through the city at night. She crosses city squares, bridges and intersections, uphill and down, until finally arriving at the lake from whence she continues her nocturnal ride through the urban landscape. The lyrics are displayed on the screen, with a voice-over telling of the memories and emotions evoked.