Mosaic
Three beings occupy the floor of a cave with stones. Each of the three figures has a specific task. Where their bodies are particularly exposed during their work, a glittering layer forms. When a hole opens in the cave due to a mishap, the figures realise that their skin sparkles in the light because of the incoming light. But not all three glitter. This leads to a life-threatening conflict between the three.