Moriom
Summer 2014. Rural Bangladesh. “I came from Heaven. I came to destroy all bad things in the world. I'm a police officer. I'm a flower angel. I got a job at the police station. I will punish them. I will put them in jail.” This is the story of a girl and the tragedy that changed her life.