More Than Dreams
A turning point in Sean's life; reliving beyond his dreams. Sean, a failing young actor who's life is vanishing into smoke with his friend/dealer Nico. Unable to face the success of his flatmate and old friend Peter, he struggles to maintain his relationship with his girlfriend Claudia. Betrayed by both of them, his world is thrown into chaos. With his mother's encouragement, he journeys abroad to Geneva to visit his cousin Marc. Once back in London, he begins to face his own reality with the help of his father who reappeared in his life.