Monsieur Pigeon
Giuseppe lives in his van in the heart of Paris and has long since stopped communicating with his fellow men. His time, his physical space as well as his mental space are dedicated to the birds that inhabit the cities, abused animals that the old man defends and feeds, suffering threats and attacks.