Mola – Eine tibetische Geschichte von Liebe und Verlust
Kunsang Wangmo, known to everyone as “Mola”’ (grandmother), has lived far away from her homeland for almost sixty years. The Buddhist nun was expelled from Tibet in 1959 and wants nothing more than to return to the land of her ancestors. There, close to her paradise, she would like to die. Meanwhile, her 100th birthday is approaching and time is running out.