Moitié-Moitié
Philippe, a depressed young man, feels quite oppressed in his flat since his roommate has a new girlfriend. Irritated by her, Philippe destroys the fondue they were supposed to share. He finds himself wandering around the city, looking for someone to share his solitude. His nocturnal encounters will lead him to accept himself as he is.