Moi c'est moi – Ich bin ich
Bern West: Rushit and his friends are rappers in a band called Blockjunge. They sing about living on the fringes of society and call the ghetto their home. A hip-hop musical is going to be staged at the youth theatre club. Rushit and his friends hope to come out big. Just like Natalia, who comes from Kirgizia. During rehearsals, everyday life and work are mixed with life and art. Who will withstand it all until the premiere? And what happens after the last curtain falls? A film about trusting the power of friendship.