Mille Feux
A tale of family, oil, and life cycles in Myanmar's hand-drilled oil fields. Htwe Tin and Thein Shwe work hard to give their children a better future, their lives governed by a web of karma and astrology. All their hopes are pinned on their youngest son, Zin Ko Aung. When he leaves home to make his own life, his parents must learn to let their children go.