Mignon à croquer
Each morning Laura B., a school teacher, pays great attention to the goings-on in the courtyard, watching attentively from her window as mothers drop their children off at the school, giving them a bag with something nice to eat for the 10 o'clock break. On this particular morning, it is Loïc's mille feuilles that attracts the teacher's attention.