MIAMI
The interweaving of two visual worlds that challenge our habitual modes of perception. Insects, filmed through a microscope and bathed in coloured light create images of beings that usually elude our gaze. They are juxtaposed by starting and landing airplanes, filmed with a telephoto lens and slowed down considerably. Our usual field of vision is bypassed and hierarchies are turned upside down.