Meteor
In 1977 a disk containing sound and image relics supposedly capturing the world as it were, was sent off into interstellar space with hopes that the message would be picked up by extraterrestrial neighbours sometime before the end of the universe. In 2020, three people move in the same space yet fall short of interlocking their paths and overcoming their alienation. Immersed in the virtual realm for communication, their attempts to prove their existence results in a collective echo chamber.