Merzluft
Experts on the Swiss author Klaus Merz's work select texts for an audio book with the author's work. They introduce their favourites, justify their choices and enjoy finding the definitive selection of texts. Actor Robert Hunger-Bühler, who will read the texts for the audio book, is present as well and takes part in the process. The two-day meeting of the editors is being filmed. In the wealth of material we find opportunities to open spaces for “Merzluft” – for example for personal anecdotes, observations and memories from author Klaus Merz.