Meine Denksprache
“without writing, I'd only have this idiotic shell of my body to show and could just hurl myself from the rooftop! writing helps me counter my body's madness.” This statement was written by Yannick, who is fifteen years old and autistic. The film takes a closer look at the lives of people who cannot speak because of autism but learn to write thanks to aided communication and provides insight into the world of their thoughts.