Mayflower
Fleur Pellerin, a shy 28-year-old actress, is invited to an audition. She is to play the lawyer of a young woman who killed her father in southern England in 1620. The role triggers repressed feelings in her. Uncertain, she says her lines and hopes to be released from the unpleasant situation soon. But the director sees potential. Fleur is forced to face her relationship with her own father.