Masscara
Sherine is 22 years old and lives in Alexandria. Her life is devoted to the lyrics she writes and the music she makes. In an age of growing violence (Massive Scare Era), she has both the desire and the energy to try to change the world, but is held back by the taboos of her own culture and a lack of understanding among her friends and family.