Marie & Larry
A young couple, in their thirties, are bored with their already successful lives. Nothing is exciting for more than 5 minutes, so you must always change. Suddenly Mary becomes aware of the superficiality of their lives. She is driven into a deep, disordered and brutal anger. Her husband doesn't care and smokes, the butler continues his routines.