Marc Ristori d'une seconde à l'autre
Marc Ristori, many-time Swiss champion in Motocross, took a terrible spill during the Geneva Supercross on November 30, 2007. The severe accident changed the life of the 25-year-old man completely: he is now paraplegic. For many a person, everything would collapse within a few seconds after such a blow of fate – friends, family, projects. But Marc is a fighter and, like a true champion, he is prepared to take on the new battle of establishing a new life and embracing new challenges.