Manual Of Self-Destruction
After noticing that an A.I. generative model modifies her self-portraits with unattainable and unsolicited beauty standards, E. starts a conversation with DonnerBot, a chatbot that claims to provide a real solution to solitude. DonnerBot introduces her to a self-help manual, which transports E. into a world rejecting the ugly, the imperfect, and perhaps thus everything that makes us humans.