Manfred
Manfred had a habit of putting various objects into his nose. After his bride disappeared up his nose at their wedding, he had to change something. Every course of action against his nose proved unsuccessful. But then he strikes up the acquaintance with an animal, and Manfred learns to accept himself just as he is.