Making of Making Nothing
The filmmaker pays regular visits to her old mother. The long journey is tiring. The past catches up with her and she sinks into a creative crisis. Why couldn't mother and daughter establish a relationship of trust? What was the life of the women of previous generations like? The filmmaker uses the videos, art photos and family photos that have accumulated. The last encounter is peaceful.