Mak
In a photo booth, a baby is crying. Ilinka tries to calm him down with sweet Moldovan words. The photso appear with a teenage girl and a baby being cuddled. Ilinka is 14 years old and has been living in Switzerland for a year with her mother and her aunt. She has just given birth to a boy but Ilinka's mother decides it’s best not to keep the infant. She has heard about a box where babies can be deposited.