MAHATAH – Side Stories from Main Stations
Railway stations are like islands, suspended between space and time. In the heat of Cairo, keeping calm helps, in Zurich, air conditioning or dancing. In both places, people are passionately living out their lives at the train station, their little cosmos. Episode by episode, the film consolidates into the collective rhythm of everyday life, uncovering stories from two countries whose shared poetry develops into universal human energy.