Ma Yan Chan – Waves Of Transition
Since generations, the dockers and their families live and work at the Ayeyarwady riverbank in Mandalay, the ancient royal capital of Myanmar. In a time of great transition, their lifestyle is subdued to lasting transformations. Against their will, the authorities try to dislocate them into newly built concrete buildings.