Lugano Connection
1980s, Lugano. Anti-narcotics commissioner Maurizio “Mao” Cavadini uncovers that the world’s largest cocaine trafficker is using the quiet Swiss city as a key hub for drugs and money. Driven by justice and ambition, Mao teams up with a young prosecutor to become Switzerland’s first undercover agent, infiltrating Roberto Suárez’s cartel and its shadowy European allies.