Lu – Ich will kein Teufel sein
Lucifer, the fallen angel, wants to retire in Switzerland to escape his past. But his ex-wife Mara, who is increasingly losing strength, catches up with him. While she is describing her situation, a priest suddenly appears and reports a similar phenomenon in heaven. Only the oldest archangel seems to be able to help both sides, but he is about to retire. Does he know the solution or is he part of the problem?