Lovely Rita
The strict traffic policewoman Rita loves the overview and order in her workplace. She has created a tight, rectangular road network for herself. On it she directs drivers through her geometric realm with precise instructions. As more and more cars drive through the road network, it threatens to burst. Rita loses track of the traffic.