Lost Exile
To escape from a lack of perspective in Kosovo, Hana meets Emir, a smuggler in Serbia who will drive her to Hungary. On the way, complications arise as Emir's unscrupulous associates try to take advantage of Hana's vulnerability. In the midst of the frozen winter, Hana's courage and determination and Emir's honour will be tested.