Los Invisibles
Five Colombian immigrants living clandestinely in Switzerland for many years evoke their situation, their suffering, their fears and the reasons that led them to leave their country. In order to preserve their anonymity, only body fragments – torso and arms – of the interviewed persons are shown on screen, that device calling to mind simultaneously the missing part of the filmed subjects and their situation of “invisibility”.