LÓRËNDOR - La terra dei sogni
Nicolas Gentile, a Tolkien enthusiast and content creator, has a dream: to build a shire similar to that of the Hobbits from "The Lord of the Rings". While preparing for a festival in the shire, Nicolas faces challenges that could threaten the success of the event. However, he discovers that the true essence of the shire lies in the importance of the people who are part of it.