looking she said I forget
Having just moved to Amsterdam, Lou prepares her new apartment that she will share with her partner, Joel. For now though, Joel is on a trip with an intimate other. Confronted with the complexities of her non-monogamous relationship, Lou shifts her gaze to the rhythms of her new city.