Libellula Gentile. Fabio Pusterla, il lavoro del poeta.
A documentary film about a poet, Fabio Pusterla, and his creative poetic process. It is on the struggle to find an honest language, one which adheres to the personal experience and is able to unfold a hidden truth and in so doing shares, creates a strong and profound bond with the other, with the reader.