Lettre à l'étrangère
At the Pointe de la Jonction, the confluence of the Arve and the Rhone rivers, Eva waits alone in the mist of an autumn morning, her gaze lost in the foam. The menacing silhouette of a train bridge towers before her. Suddenly, the apparition of her sister Luna takes Eva by surprise and transports her into a frantic daydream.