Let Her Kill You
Alone in the mountains of Switzerland, Anne discovers that her isolated chalet is under surveillance and has been bugged. Caught up by her former life as an intelligence secret agent and an affair with her handler, Anne can only count on herself to get out alive. A paranoia espionage thriller centred around the iconic duo of Asia Argento and Jeanne Balibar.