Les vagues du plat pays
Pui, a sea gypsy, lives his fisherman's life working with tourists. A life that seems peaceful at first glance but which will be shaken by a major problem. Father of two children living on the other side of the world, Pui questions his choices and his place among the people whose identity is threatened.