Les rives du Styx
Jonathan, 13 years old, spends his summer holidays at a mountain campsite with his mother. One afternoon, his mother sends him to walk the dog in order to receive her lover. The lover's son, accompanied by another teenager, makes Jonathan drink Pastis and drags him into a cruel and sadistic game. The humiliation will reach a point of no return and will mark all three of them for life.