Les notes de coeur
One summer afternoon, Léna, a twenty-six-year-old literature student, meets Eva, a twenty-eight-year-old filmmaker. They forge an inexplicable bond. Over time, they create a bubble where time seems to stand still, but life and feelings will catch up with them.