Les métamorphes
A shape starts to breathe. Another shape starts to beat. Other shapes electrify themselves, one shaping a hand, others shaping feet. A hole shapes a mouth. Other holes shape eyes. Together, the shapeshifters take human shape. But in fact, they are only shapes.