Les gratte-ciel
Strange objects lifted by cranes are rising in the sky. Gradually, two buildings are erected. Two billionaires, Agenor-Agobar Poirier des Chapelles and Willigis Kittycly Junior, assisted by the most highly paid architects in the world, are each building a skyscraper, ever higher and more luxurious – but how high will they go?