Les faiseurs de rêves
This film follows the itinerary of three young adults, supervised by the Geneva Section of the Swiss Alpine Club, who set out to discover the Club's heritage and spirit. These young novices will embark on an initiatory journey through the Alps and the Swiss Jura. They will experience a 30-day immersion in Zanskar, in northern India, in the assault of pristine peaks and isolated valleys. The opportunity to become, in the field, an explorer of the past, the present and surely the future: a dream shared by and for all mountain enthusiasts.