Les couleurs de l'autisme
This film takes us into the world of Mathieu, Paul and Luca, each of whom has an autism spectrum disorder. Through their stories, told by their parents, we discover the difficulties and peculiarities that these people have gone through. Their journey opens our eyes to their inner world and the challenges they face on a daily basis.