Leistung am Limit
The film approaches top athlets on their tightrope walk between succes and frustration: On one side they are winners, national heroes, who deliver new records. On the other side they always reach the limit of human forces, they suffer setbacks and injuries. How do they manage to reach ceaselessly peak performances? What are the legitimate methods and means, when nothing counts more than success beyond the limit?