Le syndrome de Petruchka
Since early childhood Peter has been obsessed with the world of puppets, but his greater obsession is with a girl named Lisa. He crafts his perfect woman out of her. But Lisa is a real woman. She’d never submit to him completely. Their love is tested in the most brutal way – by the death of their son born with a severe genetic disease nicknamed Happy Puppet Syndrome. As Lisa suffers, Peter creates himself a new muse – a sophisticated doll, Alice, a hauntingly identical copy of Lisa. Peter has to make a choice: Lisa or Alice? Life or art? Peter matches his talent against Fate, and wins his own happiness.