Le sexe c'est dégoûtant
Two couples in their forties, one openly libertine, the other just curious, have an appointment for a first experience of swinging. They each confide in a television journalist who has come to make a piece on this sexual practice. Between fantasy and reality, desire of transgression and acting out, they reveal their intimate torments.