Le sens de la marche
Paris, 2017: While the new president is being elected, the state of emergency lingers. It sneaks through the capital, on the lookout for old and new monuments to make its own. As the city struggles to regain its innocence, it gently slips its way into everyday life and seeps into the constitution.