Le sanctuaire invisible
In Kyoto, the former imperial capital of Japan, Masayo Fujio and Nobuko Takahashi narrate the painful account of their life. Through their stories, mingled with that of the district, Suujin, the past of an invisible Japanese community that is still discriminated today gradually surfaces again.