Le reflet
"When somebody describes something to me, it is a bit hazy for me, because I’ve never seen anything. But for somebody who’s already seen colors, it must be clearer. When you talk about blue, for example, it really means something, it has a fullness, it has a shape." Barbara Scarsetti, blind teenager.